MOTUL Versenyolaj

MOTUL Versenyolaj



Termékek összehasonlítása (0)


MOTUL 300V Competition 15W50 2L

MOTUL 300V Competition 15W50 2L

A Motul 300V Competition 15W50 teljesen szintetikus észter bázisú kenőanyag. Minden versenyző benzin- vagy dízelmotorhoz ajánlott, amelyek széles fordulatszám-tartományban és hőmérsékleten működnek.Szabványok: a meglévő versenysport szabványok felett teljesít.Specifikáció: Rally-GT veterán versenyautók felújított/átépített motorokkalElőnyei:Stabil olajnyomást tart fennMaximális az olajréteg ellenállása nagyon magas hőmérsékleten, ezért a motor kopása csökkenCsökkenti az üzemi hőmérsékletet, ezáltal módosítja a súrlódástAlacsony illékonysága miatt az olajfogyasztás csökkenTulajdonságok:Viszkozitási fokozat: SAE 15W50Sűrűség 20°C-on: 0,863Viszkozitás 40°C-on: 119,4 mm²/sViszkozitás 100°C-on: 17,9 mm²/sHTHS viszkozitás 150°C-on: 5,3 mPa.sViszkozitási index: 168Forráspont: -39°CLobbanáspont: 228°CTBN: 8,1 mg KOH/g..

13,843 Ft Nettó: 10,900 Ft

MOTUL 300V Competition 15W50 5L

MOTUL 300V Competition 15W50 5L

A Motul 300V Competition 15W50 teljesen szintetikus észter bázisú kenőanyag. Minden versenyző benzin- vagy dízelmotorhoz ajánlott, amelyek széles fordulatszám-tartományban és hőmérsékleten működnek.Szabványok: a meglévő versenysport szabványok felett teljesít.Specifikáció: Rally-GT veterán versenyautók felújított/átépített motorokkalElőnyei:Stabil olajnyomást tart fennMaximális az olajréteg ellenállása nagyon magas hőmérsékleten, ezért a motor kopása csökkenCsökkenti az üzemi hőmérsékletet, ezáltal módosítja a súrlódástAlacsony illékonysága miatt az olajfogyasztás csökkenTulajdonságok:Viszkozitási fokozat: SAE 15W50Sűrűség 20°C-on: 0,863Viszkozitás 40°C-on: 119,4 mm²/sViszkozitás 100°C-on: 17,9 mm²/sHTHS viszkozitás 150°C-on: 5,3 mPa.sViszkozitási index: 168Forráspont: -39°CLobbanáspont: 228°CTBN: 8,1 mg KOH/g..

31,623 Ft Nettó: 24,900 Ft

MOTUL 300V Competition 15W50 60L

MOTUL 300V Competition 15W50 60L

15KG feletti súly miatt a GLS SZÁLITÁS 1800+ 8200ft  A Motul 300V Competition 15W50 teljesen szintetikus észter bázisú kenőanyag. Minden versenyző benzin- vagy dízelmotorhoz ajánlott, amelyek széles fordulatszám-tartományban és hőmérsékleten működnek.Szabványok: a meglévő versenysport szabványok felett teljesít.Specifikáció: Rally-GT veterán versenyautók felújított/átépített motorokkalElőnyei:Stabil olajnyomást tart fennMaximális az olajréteg ellenállása nagyon magas hőmérsékleten, ezért a motor kopása csökkenCsökkenti az üzemi hőmérsékletet, ezáltal módosítja a súrlódástAlacsony illékonysága miatt az olajfogyasztás csökkenTulajdonságok:Viszkozitási fokozat: SAE 15W50Sűrűség 20°C-on: 0,863Viszkozitás 40°C-on: 119,4 mm²/sViszkozitás 100°C-on: 17,9 mm²/sHTHS viszkozitás 150°C-on: 5,3 mPa.sViszkozitási index: 168Forráspont: -39°CLobbanáspont: 228°CTBN: 8,1 mg KOH/g..

347,599 Ft Nettó: 273,700 Ft

MOTUL 300V Le Mans 20w60 2L

MOTUL 300V Le Mans 20w60 2L

MOTUL 300V Le Mans minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, motorsportban használatos olaj turbófeltöltős vagy többszelepes versenymotorokhoz kifejlesztve. Lehet használni szériagyártású Otto és Diesel motoros járművekhez is. A versenysportban főleg hosszútávú versenyeknél ajánlatos. Veteránautó versenyeknél is megfelelő.Előnyei- Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérséklet szilárdság- A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál.- A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt.- Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10 oC-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során.- Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható.- A 20W-60-es viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben.- Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás.- Teljesen nyírás stabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellettSpecifikációk:Meghaladja az ACEA és API követelményeketReferenciák:Larbre Competition,Le Mans 24H..

16,002 Ft Nettó: 12,600 Ft

MOTUL 300V Le Mans 20w60 5L

MOTUL 300V Le Mans 20w60 5L

MOTUL 300V Le Mans minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, motorsportban használatos olaj turbófeltöltős vagy többszelepes versenymotorokhoz kifejlesztve. Lehet használni szériagyártású Otto és Diesel motoros járművekhez is. A versenysportban főleg hosszútávú versenyeknél ajánlatos. Veteránautó versenyeknél is megfelelő.Előnyei- Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérséklet szilárdság- A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál.- A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt.- Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10 oC-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során.- Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható.- A 20W-60-es viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben.- Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás.- Teljesen nyírás stabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellettSpecifikációk:Meghaladja az ACEA és API követelményeketReferenciák:Larbre Competition,Le Mans 24H..

34,925 Ft Nettó: 27,500 Ft

MOTUL 300V Le Mans 20w60 20L

MOTUL 300V Le Mans 20w60 20L

15KG feletti súly miatt a GLS SZÁLITÁS 1800+ 8200ft  MOTUL 300V Le Mans minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, motorsportban használatos olaj turbófeltöltős vagy többszelepes versenymotorokhoz kifejlesztve. Lehet használni szériagyártású Otto és Diesel motoros járművekhez is. A versenysportban főleg hosszútávú versenyeknél ajánlatos. Veteránautó versenyeknél is megfelelő.Előnyei- Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérséklet szilárdság- A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál.- A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt.- Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10 oC-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során.- Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható.- A 20W-60-es viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben.- Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás.- Teljesen nyírás stabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellettSpecifikációk:Meghaladja az ACEA és API követelményeketReferenciák:Larbre Competition,Le Mans 24H..

127,000 Ft Nettó: 100,000 Ft

MOTUL RBF 600 FACTORY LINE 0.5L

MOTUL RBF 600 FACTORY LINE 0.5L

MOTUL FACTORY LINE RBF600 DOT4 fékfolyadék forráspontja 0.5l 312 C..

4,953 Ft Nettó: 3,900 Ft

MOTUL RBF 660 FACTORY LINE 0.5L

MOTUL RBF 660 FACTORY LINE 0.5L

RBF 660 FACTORY LINE - Motul Fékfolyadék DOT4 0,5 L 100% szintetikus, sport, professzionális felhasználásra a motorsport. Temp. bp 325 fok C..

7,008 Ft Nettó: 5,518 Ft

MOTUL BRAKE FLUID DOT 5.1 0.5L

MOTUL BRAKE FLUID DOT 5.1 0.5L

 Motul Fékolaj DOT 5.1 100% szintetikus, a fékek és a kuplung. Forráspont 270 ° C..

3,556 Ft Nettó: 2,800 Ft

MOTUL RBF 700 FACTORY LINE 0,5L

MOTUL RBF 700 FACTORY LINE 0,5L

100 %-ig szintetikus fékfolyadék minden olyan motorhoz, ahol a hidraulikus működtetésű fékekhez és váltókhoz előírás a szilikon-mentes szintetikus folyadék. Kimondottan versenymotorok magas hőmérsékletnek ellenálló fékeihez ( acél vagy karbon ) és váltóihoz készült. Kiemelkedően magas forráspont : 637 oF/336 oC Szabványelőírásokat túlteljesíti : FMVSS 116 DOT 4,Típus RacingKapacitás 0.5 lSzáraz 336.0 °CNedves 205.0 °CViszkozítás 1580.0 mm²/sec...

7,366 Ft Nettó: 5,800 Ft

Tételek: 1 - 10 / 10 (1 oldal)